Støt Vrå Valgmenighed i dit testamente

Vidste du, at det er muligt at støtte Vrå valgmenighed gennem donation af arv? Det er muligt at støtte menigheden med dele af din arv eller hele arven.

Hvordan oprettes testamentet?

Vi har indgået et samarbejde med den juridiske virksomhed Dokument 24. Samarbejdet betyder, at det er gratis at oprette dit testamente, når der doneres arv til Vrå Valgmenighed.

Det er enkelt at oprette testamentet hos Dokument 24. Du svarer på 12-15 spørgsmål på virksomhedens hjemmeside. Når spørgsmålene er besvaret, er der udarbejdet et færdigt testamente til dig. Testamentet sendes straks til dig pr. e-mail, og det koster ikke noget, når du har doneret arv til Vrå Valgmenighed. Start oprettelsen af dit testamente ved at trykke her.

Dokument 24 vil også meget gerne hjælpe dig med juridisk rådgivning pr. telefon, hvis du ønsker dette i forbindelse med oprettelsen af testamentet. Dette er ligeledes gratis.

Hvordan skrives testamentet under?

Når testamentet er oprettet, skrives det enten under foran to vitterlighedsvidner eller foran en notar. Dokument 24 anbefaler, at testamentet skrives under foran notar. Dette er den mest sikre måde at skrive testamenter under på.

Mange tak for donation af arv

Din donation af arv vil blive benyttet til at drive menigheden og udbrede vores gode budskab. Vi sætter pris på store som små donationer af arv. Alle donationer tæller. På forhånd mange tak.