KONFIRMANDER

Hvis du skal i 7. klasse efter sommerferien, vil vi gerne gøre opmærksom på konfirmationsforberedelsen i Vrå Valgmenighed.  Der er ofte tale om en lille flok, og undervisning foregår hjemme hos præsten i et rart, sjovt og trygt rum, hvor nærhed og fællesskab danner ramme om samtaler, udvikling og almen kristen dannelse.

I løbet af året sker bl.a.

·      lærer at ringe med klokken
·      projekter med billeder eller film
·      overnatter i kirken
·      tager på en tur ud i det blå - Aalborg, Viborg eller Aarhus
·      deltager i gudstjenester

Konfirmationsforberedelsen er åben for alle
henvend dig blot til præsten.

KONFIRMATIONSDATO

KONFIRMATION 2022

Bededag 13. MAJ  KL. 10.30

BØRN

I Vrå Valgmenighed har vi med stor succes i mange år haft det vi kalder "børnenes søndag". Det er en dag, hvor hele dagen er sat af til at være sammen med de andre børn i Valgmenigheden, lære hinanden at kende, lære kirken at kende og lære kristendommen at kende på en sjov og vedkommende måde.

Dagen indledes med en gudstjeneste i børnehøjde. Bagefter får vi noget at spise og hygger os sammen. Om eftermiddagen arbejder vi med et tema, som kan være alt lige fra engle til skrot, men altid laver vi noget vi kan udstille i kirken, og som er relevant i forhold til kristendommen.

Det er for børn i alle aldre. De små må meget gerne tage deres forældre med.